Раница, 50 x 33 x 13 cm / 19,7 x 13 x 5,1 инча, водоотблъскваща материя 21,5 литра.
Carhartt, оригиналната марка за работно облекло, основана в Детройт, Мичиган, САЩ през 1889 г., оттогава произвежда трайни продукти, които да служат и защитават трудолюбивите хора. Съоръжения, родени от уважение към трудно спечеления долар, да бъдат висококачествени, изключително издръжливи и завинаги да разчитат, че ще функционират при по-лоши условия и всяко време, защото Carhartt изгражда екипировка, която ви държи зад гърба през целия ден, всеки ден, 24/ 7.
Хамилтън Кархарт, основателят на Кархарт, беше независим мислител, безкраен създател, но най -вече вярващ в това, което никога не е правено. Той вярваше в себе си и в стоките, които правеше. И за всеки мъж „квадратна сделка, независимо дали работи за мен или купува от мен“. По този начин той не просто изгради марка за работно облекло, той изгради приятелства, които продължават повече от 129 години. Днес Carhartt означава всеки мъж или жена, които се справят с живота със същия дух на Хамилтън.
Една марка - две истории
Започвайки около 100 години след като Carhartt започва да прави лигавници в САЩ, Carhartt WIP започва да модифицира тези класически продукти, за да обслужва европейската аудитория. И до днес Carhartt WIP адаптира емблематичното оборудване Carhartt за тези, които търсят изискан дизайн и стил, който остава верен на произхода на марката.
Carhartt, оригиналната марка за работно облекло, основана в Детройт, Мичиган, САЩ през 1889 г., оттогава произвежда трайни продукти, които да служат и защитават трудолюбивите хора. Съоръжения, родени от уважение към трудно спечеления долар, да бъдат висококачествени, изключително издръжливи и завинаги да разчитат, че ще функционират при по-лоши условия и всяко време, защото Carhartt изгражда екипировка, която ви държи зад гърба през целия ден, всеки ден, 24/ 7.
Хамилтън Кархарт, основателят на Кархарт, беше независим мислител, безкраен създател, но най -вече вярващ в това, което никога не е правено. Той вярваше в себе си и в стоките, които правеше. И за всеки мъж „квадратна сделка, независимо дали работи за мен или купува от мен“. По този начин той не просто изгради марка за работно облекло, той изгради приятелства, които продължават повече от 129 години. Днес Carhartt означава всеки мъж или жена, които се справят с живота със същия дух на Хамилтън.
Една марка - две истории
Започвайки около 100 години след като Carhartt започва да прави лигавници в САЩ, Carhartt WIP започва да модифицира тези класически продукти, за да обслужва европейската аудитория. И до днес Carhartt WIP адаптира емблематичното оборудване Carhartt за тези, които търсят изискан дизайн и стил, който остава верен на произхода на марката.
Свързани продукти
-
adidas Ozelia
228,80 лв.
286 лв.
-
adidas Stan Smith CF Kids
121 лв.
154 лв.
-
Dedicated T-Shirt Gustavsberg Vanilla White
110 лв. -
Fjällräven Kånken High Coast Pocket
110 лв.
продуктови категории