ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ
Случайно въведох грешни данни за поръчката, какво мога да направя?
Няма проблем, можем да редактираме въведените данни за Вас. Ако сте въвели неточни данни в поръчката си, свържете се с нас възможно най-скоро, за да редактираме данните и да избегнем проблеми с доставката.
Електронна поща: shooos@shooos.bg
След като пуснах поръчката си в сайта НЕ получих потвърждение на електронната си поща?
След като направите поръчка на сайта ни, автоматично ще получите потвърждение с детайлите.
Понякога се случва писмото да попадне в папката „Спам“. Моля проверете преди да се свържете с нас.
Ако не сте получили потвърждение по имейл, свържете се с нас.
Електронна поща: shooos@shooos.bg
Кога мога да очаквам поръчката ми да бъде доставена?
Ние ще обработим, опаковаме и изпратим вашата поръчка ( ще я дадем на куриера) в срок от 24 часа от пускането и‘.
Стандартното време за доставка в Европейския съюз е 3-5 работни дни.
След като стоката напусне нашия външен склад ще бъдете уведомени по електронната поща, ще получите код за проследяване и линк към пратката.
Можете да използвате линка за проследяване, за да следите точното местоположение на пратката и ориентировъчната дата на доставка.
Стандартният срок за доставка изтече, къде е пратката ми?
Ако срокът за доставка означен в данните за пратката е изтекъл, свържете се с нас и ще се опитаме да изясним ситуацията.
В някои ситуации срокът за доставка може да бъде по-дълъг. Например когато съвпада с държавни празници, събота и неделя или други неработни дни.
Ако доставката трае значително по-дълго, информацията за проследяването подсказва за проблем, а пратката не се появява, свържете се с нас.
Електронна поща: shooos@shooos.bg
Линкът за проследяване не работи?
Ако не сте получили имейл или не можете да видите проследяването на пратката, не се колебайте да се свържете с нас по което и да е време и ние ще решим проблема.
Електронна поща: shooos@shooos.bg
Пратката, която получих е объркана/ повредена, какво трябва да направя?
Ако стоката е доставена от куриера в нарушена опаковка или самата стока е повредена, моля, изпратете ни имейл, където можете да обясните ситуацията. Моля, не забравяйте да ни изпратите снимки на щетите. Ще се свържем с вас, за да разрешим ситуацията и да уведомим доставчика.
Електронна поща: shooos@shooos.bg
Къде мога да намеря фактурата?
Фактурата за плащането на вашата поръчка ще ви бъде изпратена автоматично по имейл. По този начин имате достъп до нея по всяко време, в случай че желаете връщане или замяна.
Ние от Shooos не отпечатваме фактурите на хартия, защото това е един от начините, по които се стремим да опазваме природата.
Ако не сте получили фактурата в електронната си поща се свържете с нас.
Електронна поща: shooos@shooos.bg
Обувките не ми стават, как да ги върна?
Ако вашите обувки не ви стават или просто не ви харесват, винаги можете да ги върнете в срок от 30 дни от покупката. Проверете обувките да са в оригиналната кутия, с всички етикети, неносени и неповредени.
За да върнете стоката, моля, следвайте тези стъпки:
https://www.shooos.bg/exchange
Стоката заедно с формуляра трябва да бъде изпратена по пощата до посочения адрес.
Когато получим стоката от Вас, ще се свържем с Вас по имейл, за да Ви информираме за процедурата на връщане.
Кога ще получа парите си обратно?
След като получим стоката ще Ви информираме по имейл.
Ще бъде издадено кредитно известие и парите ще Ви бъдат възстановени в рамките на 7 работни дни.
Връщането ще бъде осъществено след като получим стоката от Вас.
Номерът/моделът не ми пасва, мога ли да ги заменя?
Ако номерът или моделът, които сте поръчали не ви пасват, няма проблем, винаги можете да ги замените за други (в срок от 30 дни).
За замяна на стока следвайте инструкциите:
https://www.shooos.bg/exchange
Моля, изпратете стоката обратно в оригиналната опаковка, неносена и неповредена, с непокътнати оригинални етикети
В пакета сложете и формуляра за замяна и изпратете на посочения адрес.
След като получим стоката,ще Ви информираме по електронната поща. Вашата нова поръчка ще Ви бъде изпратена безплатно.
В какъв срок ще получите стоката, която съм ви изпратил за връщане/замяна?
Срокът за доставка зависи от избрания доставчик. Затова не можем да кажем със сигурност кога ще пристигне стоката. Междувременно, когато получим стоката ще ви информираме по имейл за процедурата на връщане.
Ако смятате, че стоката вече трябва да е била доставена, свържете се първо с куриера си.
Можете да се свържете с нас по следния начин:
Електронна поща: shooos@shooos.bg
Промених мнението си и вече не искам стоката. Как мога да откажа поръчката?
Ако сте размислили и по някаква причина желаете да откажете поръчката, свържете се с нас по имейл или телефон и ще анулираме поръчката Ви.
Ако поръчката вече е изпратена в момента, в който сте се свързали с нас, вече не можем да я анулираме. В такъв случай не взимайте стоката от куриера и пратката ще бъде пренасочена обратно към нас след неуспешна доставка. Поръчката ще бъде анулирана автоматично. След като я получим, ще бъдете уведомени за възстановяването.
Електронна поща: shooos@shooos.bg
Кога мога да получа парите си за върнатата стока?
Ако следвате точно инструкциите за връщане на стоки, ще Ви уведомим по имейл веднага щом получим стоката. Скоро след това ще бъде издадено кредитно известие и парите ще бъдат върнати в предоставената сметка в срок от 7 работни дни.
Връщането може да бъде обработено едва след като сме получили вашата пратка, не по-рано. Изчакайте известие от нас.
Тук можете да видите точните инструкции за връщане на стока:
https://www.shooos.bg/exchange
Винаги можете да се свържете с нас тук:
Електронна поща: shooos@shooos.bg
Имате ли обувките, които искам?
Всички налични модели и размери са показани на сайта.
Ако не откривате определен продукт или размер на нашия уебсайт, за съжаление този продукт не е наличен.
Не бихме могли да кажем със сигурност дали и кога ще бъде отново в наличност.
Всички нови продукти или допълнения ще бъдат автоматично показани на сайта.
В случай, че желаният от Вас продукт е отново в наличност, ще бъде достъпен на сайта.